Spørsmål og svar som er relevante for deg som kunde


Er 10mm.no en Norsk nettbutikk?


Ja! Nettbutikken har norske eiere og lager i Norge, noe som gjør at vi kan sende rett fra lagerhyllen og hjem til deg med kort leveringstid. 10mm.no er en ren nettbutikk og har dermed ikke et fysisk utsalgssted du kan besøke.


Hvor fort kan jeg få min bestilling fra 10mm.no?


Om du legger inn ordren før kl 11.00 (virkedager), vil den bli behandlet, pakket og normalt sendt samme dag. Bestiller du etter kl 11.00, vil den bli behandlet fortløpende og sendt neste virkedag så fremt varen er på lager. Når en vare går ut fra vårt lager, følger den PostNord sine leveringstider. Vi anbefaler at du laster ned PostNord sin sporingsapp, så har du full kontroll på dine bestillinger. Les mer om appen her

 

Kjøpsknapp synlig  =  Varen er på lager  =  Sendes samme eller påfølgende virkedag. Vi leverer det vi lover!


Har dere virkelig alt på lager?


Vi har løpende direkte integrasjon mellom nettbutikken og vårt lager slik at alle varer hvor kjøpsknappen er tilgjengelig i nettbutikken finnes på vårt lager. (med forbehold om feil i lager beholdning som har skjedd en sjelden gang). Vi får også leveranser fra våre leverandører hver uke, slik at vi hele tiden har kortest mulig leveringstid.

Det gjør at vi kan sende ut din bestilling samme eller påfølgende dag, etterfulgt av vanlig tansporttid med vår transportør


Tilbyr 10mm.no delbetaling/faktura eller Vipps?


Ja. Vi benytter oss av Svea betaling, og du kan dermed benytte deg av alle alternativene som Svea tilbyr. Ønsker du å benytte deg av delbetaling, vil Svea foreta en rask kredittsjekk før de godkjenner bruk av betalingsalternativet. Du kan også benytte Vipps eller vanlig kortbetaling. Velger du faktura eller delbetaling vil du motta dette direkte fra Svea. Spørsmål rundt faktura/delbetaling tas da i etterkant med Svea.


Hva koster det å få tilsendt en vare?


Vi har faste fraktsatser fra kr 59,-/139,- for alle ordre uansett hvor i Norge du bor. Pakker som er over 110cm lange og/eller leveres i store esker kan ha noe høyere frakt. 


Når er kundeservicen åpen?


Hvordan returnerer jeg deler eller hele ordren?

Om du av en eller annen grunn ønsker å returnere deler eller hele ordren, så setter vi pris på om du kontakter Kundeservice før du sender varen/e i retur. Da kan vi sammen finne den mest hensiktsmessige løsningen. Kontakt kundeservice ved å sende en epost til kundeservice@10mm.no, så skal vi hjelpe deg.

Angreskjema for 10mm.no finner du her

 

Gjennomføring av retur

  • Kontakt kundeservice via epost hvor du forklarer hva du ønsker å returnere.
  • Se til at varene som skal returneres er komplett og uskadet i henhold til bruksanvisningen. Emballasjen må også være intakt slik at produktet/-ene kan sendes forsvarlig tilbake til lageret. Det kan være lurt å sikre eskene med tape, slik at de ikke åpner seg under transport. Bruk blank tape. Evt. mangler, tydelige tegn på at varen er brukt eller skader på produkt vil det medføre at vi ikke kan foreta en tilbakebetaling.  For din sikkerhet, så kan det være lurt å ta bilde av den emballerte pakken ift. transportskader under retur til oss.
  • Frakt og emballasjekostnader ved retur dekkes av kunden. (ref. salgsbetingelser). Varer sendt i oppkrav, vil ikke bli hentet ut og dermed returnert til avsender.
  • Når returen er forsvarlig emballert, sendes denne til følgende adresse: 10mm.no c/o Rodin as, Industriveien 1, 2020 Skedsmokorset.
  • Når returen ankommer vil vi kontrollere at returen er iht. pkt 2. Er varen til salgbar stand, vil vi tilbakebetale det opprinnelige beølpet til deg ila 2 dager. Skulle det vise seg av varen ikke er komplett eller i salgbar stand, vil vi kontakte deg.

 

Ytterligere informasjon finner du under Salgsbetingelsene her